Reluarea activității profesionale – noutăți

Reluarea activității profesionale – noutăți

Schimbare în procedura de reluare a activității asistenților medicali. De la 1 iulie 2019, membrii OAMGMAMR Iași care își reiau activitatea trebuie să aducă la sediu, în locul certificatului de sănătate de la cabinetele de medicină de familie, un certificat de sănătate fizică şi psihică emis de Ambulatoriul integrat al Spitalului Clinic Județean de Urgențe

Schimbare în procedura de reluare a activității asistenților medicali.

De la 1 iulie 2019, membrii OAMGMAMR Iași care își reiau activitatea trebuie să aducă la sediu, în locul certificatului de sănătate de la cabinetele de medicină de familie, un certificat de sănătate fizică şi psihică emis de Ambulatoriul integrat al Spitalului Clinic Județean de Urgențe „Sf. Spiridon”. Certificatul este la fel cu cel depus la dosarul de înscriere în OAMGMAMR.

Altă posibilitate este aducerea a două certificate diferite: unul de sănătate fizică (de la medicul de familie) și altul de sănătate psihică (de la un cabinet de specialitate). Acesta din urmă trebuie semnat și ștampilat de un medic psihiatru.

Pentru membrii OAMGMAMR din teritoriu, sunt valabile certificatele de sănătate fizică şi psihică de la Spitalul Municipal Pașcani, Spitalul CF Pașcani, Ambulatoriul integrat al Spitalului „Sf. Ioan” Târgu Frumos .

Celelalte documente necesare pentru întreruperea suspendării sunt:

  • Cerere tip
  • Certificat de cazier judiciar (în original)
  • Raport per salariat emis de angajator, anterior reluării activităţii
  • Asigurare de malpraxis valabilă până la sfârşitul anului respectiv, în vederea eliberării avizului de liberă practică
  • Odată cu avizul, asistenţii medicali / moaşele vor primi înapoi şi certificatul de membru în original, pe care l-au depus când au solicitat suspendarea (dacă au solicitat acest lucru).

    E-mail: juridic@oammr-iasi.roFoto credit: cosmedica.ro