Întreruperea suspendării din calitatea de membru

În cazul reluării activităţii, membrii OAMGMAMR Iași pot solicita întreruperea suspendării din calitatea de membru.

Trimiteți dosarul electronic complet (un singur fișier, format PDF), cu 14-20 zile înainte de reluarea activității, la suspendare@oammr-iasi.ro pentru verificare. În e-mail, la „Subiect”, menționați că este vorba despre încetarea suspendării și numele (de exemplu, „Încetare suspendare – Popescu Andreea”).

Documente necesare:

CERERE PENTRU ÎNCETAREA SUSPENDĂRII CALITĂȚII DE MEMBRU (format .PDF). La completare, nu confundați seria și numărul certificatului de membru cu cele ale cărții de identitate / diplomei eliberate de școala postliceală (facultate!)

➢ Cerere de eliberare a avizului anual pentru autorizarea exercitării profesiei (format .PDF)

➢ Certificatul de cazier judiciar, în original.

Documentul poate fi obținut fizic, de la Poliţie, imediat ce este solicitat.

➢ Certificat de sănătate fizică şi psihică, în original. Documentul poate fi obținut de la: Ambulatoriul integrat al Spitalului Clinic Județean de Urgențe „Sf. Spiridon”; Ambulatoriul Spitalului CF Iași; Cabinete Grupate Primăverii (fosta Policlinică Industrială); Spitalul Municipal Pașcani; Spitalul CF Pașcani; Ambulatoriul integrat al Spitalului „Sf. Ioan” Târgu Frumos.
Altă posibilitate este aducerea a două adeverințe diferite: una de sănătate fizică (de la medicul de familie) și alta de sănătate psihică (de la un medic psihiatru).
Asigurați-vă că certificatul medical este numerotat, datat, parafat și semnat de directorul medical (cazul Ambulatoriului Integrat al Spitalului „Sf. Spiridon”) sau medicii coordonatori (celelalte ambulatorii). La fel și dacă alegeți să aduceți două adeverințe medicale separate.

➢ Raportul per salariat și decizia de reluare a activității de la angajator, anterior reluării activităţii

➢ Asigurarea de malpraxis valabilă de la data reluării activității, pentru eliberarea avizului de liberă practică.
Polița poate fi încheiată la orice firmă de asigurări, verificați ca pe document să fie corect menționate domeniul de activitate și specialitatea: asistent medical de farmacie; asistenți medical și moașe – unități cu paturi; asistenți medicali cabinete de medicină primară, ambulatorii, instituții fără paturi.
În acest moment, valorile minime asigurate sunt:
10.000 Euro – asistenţii medicali, moaşele care exercită profesia în unităţi sanitare cu paturi;
4.000 Euro – asistenţii medicali, moaşele care exercită profesia în unităţi de medicină primară, ambulatorii, cabinete medicale individuale, laboratoare;
2.000 Euro – asistenţii de farmacie, asistenţi de igienă şi sănătate publică.

➢ Cartea de identitate.
N.B. Lăsați un număr de telefon în e-mail, ca să vă putem contacta rapid dacă este cazul.

– Titularul își asumă întreaga responsabilitate privind autenticitatea documentelor trimise.

ATENȚIE! Avizul este obligatoriu pe toată perioada în care exercitați profesia și poate fi eliberat doar dacă sunteți la zi cu cotizația.

Dacă dosarul este complet, veți fi programat/ă, prin e-mail, pentru depunerea actelor în format fizic la sediul OAMGMAMR Iași, str. Morilor nr.22.
Dosarul incomplet duce la prelungirea termenului de soluționare a solicitărilor!

Odată cu avizul de liberă practică, membrii Filialei vor primi înapoi certificatul de membru în original, pe care l-au depus când au solicitat suspendarea.

Întreruperea suspendării din calitatea de membru OAMGMAMR implică reluarea drepturilor şi obligaţiilor profesionale.

Date de contact:
E-mail: suspendare@oammr-iasi.ro
Telefon: 0742487802

ATENȚIE!

Dacă ați întrerupt activitatea FARĂ SĂ SOLICITAȚI SUSPENDAREA din calitatea de membru, trimiteți CEREREA DE RELUARE A ACTIVITĂȚII (în locul cererii de întrerupere a suspendării) și celelalte documente de mai sus direct la secretariat@oammr-iasi.ro

COLECȚIA INFO NURSING

UTILE

CONTACT

OAMGMAMR Filiala Iași

Str. Morilor, nr. 22, Iași
Cod poștal: 700011
ROMÂNIA

TELEFON

0756087294

EMAIL

secretariat@oammr-iasi.ro