Certificatul de membru OAMGMAMR se înnoiește dacă asistentul medical și-a schimbat numele, a absolvit o nouă specialitate medicală sau o instituţie de învăţământ superior.
Exemple:
a. Este asistent medical generalist şi a absolvit, recent, specialitatea farmacie;
b. A absolvit, mai demult, şcoala postliceală, iar acum Facultatea de Medicină din cadrul UMF, devenind asistent medical generalist licenţiat;
c. Este asistent medical generalist/de pediatrie şi a promovat examenul pentru obţinerea celei de-a doua specializări: Radiologie-imagistică medicală, Laborator, Nutriţie-Dietetică etc.
Documente necesare înnoirii certificatului de membru în urma schimbării numelui:
➢ vechiul certificat de membru în original;
➢ copie după certificatul de căsătorie, hotărârea de divorţ sau hotărârea judecătorească de schimbare a numelui pe cale administrativă;
➢ copie după cartea de identitate cu noul nume.
Pentru cei care au absolvit o nouă specialitate/specializare, sunt necesare următoarele:
➢ vechiul certificat de membru în original;
➢ copia legalizată după certificatul de absolvire a noii specialităţi/specializări sau a diplomei de licenţă, după caz;
➢ copie după cartea de identitate, aflată în termen de valabilitate.
Copiile actelor necesare schimbării certificatului de membru vor fi trimise pe e-mail la inscriere@oammr-iasi.ro
Ridicarea noului certificat de membru se face personal, pe bază de programare, de la secretariatul OAMGMAMR Iași, str. Morilor nr.22.
Date de contact:
E-mail: inscriere@oammr-iasi.ro