Va reamintim ca programul de lucru cu publicul este luni-vineri, in intervalul orar 10.00-14.00, pe bază de programare.
Rezolvarea solicitărilor, cererilor, eliberarea documentelor se va face în continuare în sistem on-line, prin scanarea documentelor ce urmează a fi eliberate și expedierea acestora pe e-mail-ul solicitantului.
Membrii organizatiei pot solicita informatii prin e-mail de la departamentele responsabile (cu menționarea numelui, a motivației si a numărului de telefon).
Pentru situațiile care nu pot fi rezolvate on-line, membrii se pot prezenta la sediu NUMAI în baza unei programări pe e-mail.
– Secretariat – e-mail: secretariat@arhiva.oammr-iasi.ro, telefon 0232240695 interior 11.
– Educație Medicala Continuă – e-mail: credite@arhiva.oammr-iasi.ro, telefon 0232240695 interior 13
– Depunerea documentelor pentru eliberarea Certificatelor de conformitate – e-mail: hr@arhiva.oammr-iasi.ro, telefon 0232240695, interior 14
– Preluarea dosarelor de înscriere – e-mail: inscriere@arhiva.oammr-iasi.ro, telefon 0232240695 interior 13
– Juridic – depunerea documentelor pentru eliberarea Certificatelor de status profesional curent, recunoașterea experienței profesionale dobândite în străinătate – e-mail: juridic@arhiva.oammr-iasi.ro, , telefon 0232240695 interior 15.
– Reatestări – e-mail: reatestare@arhiva.oammr-iasi.ro, telefon 0232240695 interior 14.