Documentele OAMGMAMR Iași, emise electronic pe perioada stării de urgență

Documentele OAMGMAMR Iași, emise electronic pe perioada stării de urgență

OAMGMAMR Iași eliberează documentele curente numai în format electronic. O adresă în acest sens a fost trimisă către unitățile sanitare ieșene. „Având în vedere decretarea stării de urgență de Președintele României prin Decretul nr.195 din 16 martie 2020 și desfășurarea în regim de telemuncă a activității curente a OAMGMAMR Filiala Iași, vă aducem la cunoștință

OAMGMAMR Iași eliberează documentele curente numai în format electronic.

O adresă în acest sens a fost trimisă către unitățile sanitare ieșene.

„Având în vedere decretarea stării de urgență de Președintele României prin Decretul nr.195 din 16 martie 2020 și desfășurarea în regim de telemuncă a activității curente a OAMGMAMR Filiala Iași, vă aducem la cunoștință prin prezenta că, Biroul Consiliului Județean a decis ca din 16 martie 2020, primirea și eliberarea documentelor să se facă în format electronic, pe e-mail. Eliberarea documentelor curente, respectiv, certificat de membru, aviz anual, adeverință de participare concurs etc. se va face fără semnătura olografă a Președintelui Filialei, ștampilă și timbru sec, după caz, folosindu-se numai semnătura electronică a reprezentantului legal, în conformitate cu dispozițiile Legii nr.455/2001 privind semnătura electronică.

În măsura în care se va decide prelungirea sau încetarea stării de urgență, se va proceda în consecință.

Vă mulțumim pentru înțelegere.

Preşedinte,

PINTILIE LILIANA LĂCRĂMIOARA

Doina Tofanescu, consilier juridic“