Membrii organizației care întrerup exercitarea profesiei pot relua activitatea în anumite condiții.
Dacă nu au solicitat suspendarea din calitatea de membru pentru perioada de neprofesare sau concediul de creștere a copilului, vor trimite la suspendare@oammr-iasi.ro următoarele documente:
- Cerere de eliberare a avizului anual pentru autorizarea exercitării profesiei (format.PDF)
- Declarație pe proprie răspundere
- Raportul per salariat și decizia de reluare a activității de la angajator, anterior reluării activității.
- Decizia emisă de angajator la suspendarea contractului de muncă
- Asigurarea de malpraxis valabilă de la data reluării activității și până la finalul anului calendaristic.
- Cartea de identitate.
Pentru asigurările de răspundere civilă, valorile minime asigurate sunt:
10.000 Euro – asistenţii medicali, moaşele care exercită profesia în unităţi sanitare cu paturi;
4.000 Euro – asistenţii medicali, moaşele care exercită profesia în unităţi de medicină primară, ambulatorii, cabinete medicale individuale, laboratoare;
2.000 Euro – asistenţii de farmacie, asistenţi de igienă şi sănătate publică.
N.B. Lăsați numărul de telefon în e-mail, ca să vă contactăm rapid dacă este cazul.
– Titularul își asumă întreaga responsabilitate privind autenticitatea documentelor trimise.
ATENȚIE! Avizul este obligatoriu pe toată perioada în care exercitați profesia și poate fi eliberat doar dacă sunteți la zi cu cotizația.
Dacă dosarul este complet, veți fi programat/ă, prin e-mail, pentru depunerea actelor în format fizic la sediul OAMGMAMR Iași, str. Morilor nr.22.
Dosarul incomplet duce la prelungirea termenului de soluționare a solicitărilor!
Date de contact:
E-mail: suspendare@oammr-iasi.ro
Telefon: 0742487802